Serwis i rozwój systemu Microsoft Dynamics AX
Koniec wsparcia systemu Microsoft Dynamics AX
We wcześniejszym wpisie informowaliśmy o zakończeniu przez Microsoft wsparcia systemu Microsoft Dynamics AX. Brak wsparcia oznacza:
- Brak aktualnych zabezpieczeń i poprawek może powodować problemy ze zgodnością aplikacji i bezpieczeństwem danych.
- Użytkownicy systemów, które nie są już rozwijane, nie mają również dostępu do najnowszych rozwiązań technicznych i funkcjonalności.
- Mogą pojawić się również problemy z integracją systemu oprogramowaniem zewnętrznym.
- Microsoft nie tworzy już modyfikacji do systemów bez wsparcia jak na przykład JPK. Ich brak może oznaczać nie dostosowanie do obowiązujących przepisów prawnych.
Najlepszym rozwiązaniem na posiadanie aktualnego systemu jest migracja do Dynamics 365 Finance, SCM.
Serwis i rozwój systemu Microsoft Dynamics AX
Co w takim razie zrobić aby pomimo braku wsparcia Microsoftu, system nadal spełniał wszystkie wymagania użytkowników oraz był zgodny z aktualnymi przepisami prawa?
Wystarczy znaleźć partnera, który będzie świadczył usługi serwisowe oraz rozwojowe dla Państwa systemu niezależnie od wersji. Przed podpisaniem umowy serwisowo-rozwojowej z partnerem warto zadać kilka pytań.
My już teraz przedstawiamy Państwu jak działa nasz serwis.
Czym właściwie jest serwis systemu Microsoft Dynamics AX?
To przede wszystkim nasza ogromna wiedza, która jest efektem 20 lat pracy z kolejnymi wersjami Microsoft Dynamics. Dzięki temu znamy każdy zakamarek Dynamicsa – niezależnie od wersji – i wiemy jak pomóc firmą, by praca w nim przebiegała efektywnie i bez zakłóceń.
Serwis to wsparcie bieżącej pracy użytkowników – rozwiązywanie problemów, naprawa błędów systemowych i wynikających z użytkowania oraz drobne modyfikacje Microsoft Dynamics wykonywane na życzenie.
Co obejmuje serwis świadczony przez Retcon?
Serwis świadczony przez Retcon obejmuje:
- Naprawę błędów systemu spowodowanych błędami użytkowników
- Naprawę błędów systemu spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem
- Naprawę błędów systemu spowodowanych błędami w konfiguracji oraz instalacji
- Zapewnienie pomocy użytkownikom systemu w momencie napotkania problemów w pracy z systemem
- Prowadzenie szkoleń w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym.
- Realizację usług dodatkowych w systemie (modyfikacje, dostosowanie do prawa)
Dla jakich wersji systemu Microsoft Dynamics AX, Retcon świadczy usługi?
Retcon świadczy usługi serwisowo-rozwojowe dla systemu:
- Microsoft Dynamics AX 3.0
- Microsoft Dynamics AX 4.0
- Microsoft Dynamics AX 2009
- Microsoft Dynamics AX 2012 R2
- Microsoft Dynamics AX 2012 R3
Kiedy świadczony jest serwis?
Godziny świadczenia usług serwisowych ustalane są indywidualnie z Klientem. Poniżej przedstawiamy 3 najczęściej wybierane opcje:
- w dni robocze od 8 do 16
- w dni robocze od 9 do 17
- serwis całodobowy
BAZA WIEDZY MICROSOFT DYNAMICS 365 FINANCE & SCM
Tak jak pisaliśmy wyżej koniec wsparcia systemu wiąże się z dużymi zmianami dla użytkowników systemu Microsoft Dynamics AX. Jeżeli nie podjęli Państwo jeszcze decyzji o migracji zachęcamy do kontaktu w sprawie serwisu oraz zapoznania się z naszymi wcześniejszymi wpisami.
- Dlaczego warto postawić na chmurę?
- Dlaczego warto aktualizować system do najnowszej wersji?
- Jak przygotować się do wdrożenia?
- Jak przygotować się do upgradu?
- Nie bujaj w obłokach wskocz na chmurę. Nagranie z webinaru !!!
- Co daje dobrze przygotowana analiza przedwdrożeniowa ?
- Koniec wsparcia Microsoft Dynamics AX
KONTAKT
Wszelkie szczegóły dotyczące usług serwisowych możecie Państwo uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu +48 570 530 641 lub mailowo sylwia.klukoszowska@retcon.pl
Zachęcamy również do obserwowania naszej firmy na Linkedin.